elérhetőségek
Referenciák Üzleteink

Rólunk

Komplex informatikai rendszer fejlesztése

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01698

SZERZŐDÉS CÍME: A Merkátor-Tex Kft. komplex informatikai rendszer fejlesztése.

SZERZŐDŐ NEVE: MERKÁTOR-TEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön                                                15 290 000 Ft  50,00 %

Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás           12 232 000 Ft  40,00 %

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A beszerzés, logisztika modullal az árubeszerzéseinket fogjuk digitálisan kezelni. A Gyártási modullal a gyártási tevékenységünk folyamatai, a receptúránk kerül egy rendszerbe. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.

 

A projekt befejezési dátuma: 2023.01.03.

 


Bejelentkezés